fredag

happ..då var klockan 00.04..
Lördag.. 2 april shit, tiden går fort,

Igår jobbade jag 8.30 till 14  ... + att jag skulle köra fedra till hennes dans och sedan till "Jaja" (farmor).
Var med om en 6.3  jordbävning..
Först  kände jag att de började skaka så det kändes konstigt i benen.. lät precis som en stor lastbil körde neranför på vägen för det mullra och vibbrerad.. kollade ut men ser ingenting..
går ut till lotta å säger känner du.. då kom det ett till skalv.. mycket starkare denna gången så huset skakar till..för någon sekund så blev jag skiträdd.. å fattade att de va en jordbävning.. sedan väntade jag bara på att den skulle bli starkare.. men tack å lov så blev det inte så ..
Tydligen var det ute till havs det hände.. undra hur det hade känts om det hade varit i bergen..
Då har jag varit med om det också..

Åkte in till stan iallafall å körde fedra till dansen.
Hann gå till min favorit affär också innan stan stängde.. fick med mig ett par skitfina sommarskor.. iiiisåånöööjjjddd.. En annan dag ska jag åka ner till stan när jag har mera tid.. för det fanns mycket fint där som jag inte hann prova!!

Nu ligger jag i sängen å ögonen är tunga.. sovdåligt natten till idag.. så det vore faktiskt skönt att dra sig till drömarnas land..
Imorgon är det lördag . Har ingenting planerat så  vi får se vad som sker.
Önskar ialla fall Ergotelis lycka till som spelar match i Athen..

Godnatt..     /L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0