Fredag

Ja då var det fredag igen, skönt!
Jag och Barnens farmor har varit här medans föräldrarna varit på jobb resa..
Det har fungerat bra förutom lite saker som jag stör mig på!
Men det är inget å grubbla över nu..
Imorgon kommer Lotta hem igen, och Pamina kommer också att dyka upp under dagen.
Alltså blir vi.. Jag Fedra Tilly Louise Pamina Ulf Lotta och deras Farmor!  8 st i detta hus.
Ja vi får se hure går .. ska försöka vara possetiv men det är svårt när man inte riktigt kan ha sin egentid i fred.

Annars så mår jag väl bra just nu, har väl mina dagar då jag känner mig väldigt ensam , och längtar hem.
Men thats life.. Om två veckor kommer mina föräldrar hit vilket jag ser fram emot väldigt mycket.
Efter att de har varit här så kommer jag ha mer kraft, mer vilja och mer possetiva tankar till de 3 månader jag har kvar här som barnflicka i grekland.
De kommer hit och ger mig kärlek, kramar och ny energi!

Vädret är jag sur på haha, Det är soligt å fint , men endel dagar blåser det från fel håll och det blir lite kyligt.
Men jag hoppas på att de vänder snart. Annars ska jag inte klaga.. det är ju trotts allt april fortfarande.

Har slutat jobbet för en dryg timme sedan, fått i mig mat och nu chillar jag i väntan på att åka iväg på fotbolls träning! Tänkte åka in lite tidigare för att boka klipptid tills måndag!
Ha en fin fredag kväll ! / Lisa
Hör av er om ni har lust å skypa !!  Lisa.ewensson

Hannah tipsade om denna låten på sin blogg.. jag gillade den direkt.. den är grymt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0