blue sky..

hey hallå..

Tog en skön PW imorse innan frukost.. solen sken, gick förbi apoteket och köpte lite alergipiller!
Äggröra och två wasa knäckebröds mackor med ost och tomat.. blev det när jag kom hem .. gött.
Tog en skön dusch och ja nu sitter jag här och dricker lite kaffe..
Klockan 14 är det work work work ..

Nu är det mycket som kmr hända fram över....
Båda föräldrarna åker på en jobbresa Milano och så var det någon mer stanns..
Barnens farmor kommer ner hit för att hjälpa mig med barnen, Louise och Tilly kommer vara hemma här
med oss.. Fedra kommer bo hos "Jaja" ...
Får se hur det går för att ........... hm jag kom inte riktigt överens med deras farmor sist hon var här..
Nu kommer vi dela på syslorna å ja hon har en tendens att ta komando det är krutgumma..på högnivå :P
 Aja får försöka göra det bästa av det..

Sen så kommer mamma läggas in på sjukhus dagen efter hennes födelsedag..
För en stor operation.. jag tycker det är väldigt jobbigt att inte kunna vara med och stötta varken mamma eller pappa.. Vara med och ta hand om er .. men jag kommer finnas med er i tankarna..
Åså ses vi sen när ni kommer hit sista april..  Jag älskar er!

Så nästa helg kommer Pamina hit igen .. åå ja .. fullt upp som sagt..
Men så säger det baaam så är denna månad också slut ! :)



/Lisa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0