2april

Blää ja har tråkigt.. va ska man göra när det är rengväder ute och blåser storm..
Har lust å springa... men ändå ingen lust när det är så blött...
Provat mina fina skor i brist på saker att göra.. gjort kaffe å njutit av det..
Ingen lust å åka in till stan heller å trängas med galna greker i affärerna en lördag eftermiddag..

Kanske man ska ta å köra lite helglyx med ett varmt bad och inpackning i håret och skrubba hela kroppen..
raka benen och lägga ansiktsmask..
Kanske baka en god efterätt till ikväll..  ååeh ja vi får se vad det blir av denna dagen..







Tänk er med en vit sommarkläning !!

Nyss sökte jag fyra olika lägenheter.. jag hoppas turen är på min sida :)
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0