28 sept 2010

Allergisk  var ordet, säkert nyst hundra gånger bara på en pisskvart !  kliar som aldrig förr i näsan också.. frustrerande vet inte vad orsaken är heller. Har ingen aning !
sitter å vaddar ansiktet med en blöt handuk. de lindrar LIIITE iaf :P
-dagen har varit underbar.. den började med frukost på päronen minas hotell.. sedan drog vi oss ner till stranden och la oss där och solade..  så härligt å bara ligga och tare hur lungt som helst, å ligga å prata om livet typ.
Tog några dopp också för blev ju så stekt annars ;D
Sedan drog jag hem för att jag började jobba vid halv fyra, sen gick jag och lilla ner till stranden där jag lillan mamma och pappa åt på resturang , muums !
sen blev klockan redan halv sju. då vare dags för att gå hem och sussa.

just nu sitter jag här och har precis drukit upp mitt te, och laddat över bilder från system kameran !
 Titta och njut... de är värkligeen underbart här !














jag får fortsätta ladda upp i morgon de här tog längre tid än ja trodde .. nu äre lägg dax :D // L


Kommentarer
Postat av: storLisa

Ser verkligen härligt ut, här skrapade vi bilrutan i morse :( Jag och Andreas får nog åka till värmen v42 :D vi tänkte ta en sista minuten, tänk om det blir kreta!!

2010-09-28 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0