27 sept 2010

Yasso !

I lördags hämtade jag mina föräldrar på flygplattsen i chania.. 
Det var så härligt att träffa dom igen, de va ett tag sen...  kom en liten tår.
Hela söndag spenderade jag med dem .. dom värkligen älskade stället de bor på och själva byn.
Visade dem runt .. och de fick följa med till träningen och hälsa på coach och tjejerna i laget :)
Idag är det måndag och de kom hem hit undertiden jag jobbade och satt å chillade på balkongen med en varsin Frappé .. diskuterade om juletider som faktiskt inte är långt borta !
Systemkameran tänkte de lämna här vilket är riktigt kul.. kommer lägga upp lite bilder i morgon.
Imorgon börjar jag jobba runt halv fyra , så kommer äta frukost med mammsen och pappsen och sen ligga å sola och tare lungt, de är ju deras semester så de behöver avkoppling..
Mateen är riktigt god. Har ätit hos Bente som är en norsk tjej som öppnat en resturang.. där kommer jag vara stamkund ;)

Onsdag får jag vara ledig för att vara med mina härliga föräldrar en heldag.. vi kommer hyra bil och åka in till heraklion så ska ja visa dem stan .. sen får vi se om vi åker iväg nån mer stans .

men som sagt bilder kommer det massor av...

Komit hem från träningen för en stund sen och nu tänkte jag lägga mig i sängen å sova!

Kalinishta  //L

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att de kom fram som de skulle, trots "bomb"dramat på Arlanda.



Hälsa mamma att hyllorna i förådet är på plats!



Lena

2010-09-28 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0