22 09 2010

hello!

ska vi börja med gårdagens bravader..
jobbade till sju igår och det gick utmärkt...ingen träning.
Danai frågade om jag hade lust att komma in till stan .
Å det ville jag, så tog bilen och åkte in till stan, där vi hämtade upp Popi sen åkte vi med ett gäng från laget och käkade middag på en skit fin resturang som ligger högt uppe på ett berg ovanför Gazi .
Uuuutsikt över heraklion som lyste upp med alla lampor , och full måne, skit fint.
Vi bestälde in tre olika grekiska sallader Mjaaamm . efterätten fick vi gratis två olika panakottor (elr hur det stavas) och nån chokladbakelse indränkt i choklad , med vanilj glass!
Seenare på kvällen drog vi vidare till en bar som popis kusin tyckte vi skulle åka till. .
jag å fem till och det de spelade bara grekisk musik allt från kääärleks musik till rapp haha! Härlig rytm och häärliga danser som tjejerna lärde mig ;)  jag va king faktiskt ;) hähä

Jaahapp. då blev klockan plötsligt tre..fasen ja kanske lär börja dra mig hemåt , tar ju endå ett tag att åka till AgiaPelagia från Heraklion... då började en till dans låt å de drog upp mig hahah. Klockan blev fyra å då vare nog . även om ja hade velat härrja natten lång. Men jag skulle upp halv åtta ja, halv åtta dagen efter och jobba.
när jag väl kom hem stoppar i nyckeln men till min förvåning går det inte att LÅSA UPP!!!
Vafan äre här tänkte jag och testade med våld å med allt möjligt för att vrida om nyckeln. testade med reservnyckeln också. men ICKE !!!!!!!
Vafan ska jag göra nu tänkte jag , vill inte ringa in å väcka heela huset.. kan inte sova på soffan på balkongen för då kommer jag dö av alla myggbätten jag kmr få.
äh nej ja lär lägga mig i bilen å vänta tills någon öppnar åt mig.
Skickade iväg ett sms till ulf : hej jag sover i bilen kommer inte in . du får gärna öppna när du vaknar.
oj fan 05.00 Skit också. La mig i bilen och somnade...................

En timme efter det så hör ja nån viska Lisa .. liiiiisa..
haha de var ulf och louise.. åh tack å lov tänkte jag och klev ur bilen helt lost. kändes som en dröm allt.
lunkade in och sa vi ses om några timmar godnatt.
Så la jag mig sängen å somnade derekt.

Halv åtta var det dags att stiga upp.. masade mig upp och förklarade alltihopa för lotta och det var så att hon hade glömt att ta ur nyckeln ur nyckelhålet ( från insidan ) därför kunde jag inte komma in .. hahah
så de kan gå. .. men om de händer igen ska jag väcka dem .. de sa hon iaf..
men klockan fem på morgonen kmr inte hända igen..  Men en bra kväll hade jag iaf! sjukt kul hade jag.


sov tre timmar när louise sov middag haha . de är typ den enda sömn jag fått.
Vilade en stund när lotta kom hem vi tre..
Sen var det träning klockan åtta så jag maaaaaaasade mig dit och fick mig en REJÄL lårkaka......... tack popi ;)
ajfaan säger jag bara!! 
nu ska ja hoppa in i duschen. . sen ska ja buumms i säng med en isklamp på låret ! '

på lördag kommer mamma och pappa åååhå längtaar <3



//L



Kommentarer
Postat av: martina

hahahaha trots de galna omständigheterna låter det som att du börjar trivas kanon därborta bby! :)

2010-09-23 @ 00:59:26
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0