17 sept 2010

Reedan fredag, ohoj va tiden går fort..
idag gick jag upp nio för vi kanske skulle åka till polis stationen , men åter igen är det en massa jävla krångel. Som det har varit var enda gång vi har varit där! Drygt.
Ikväll ska jag jobba också. Så just nu ligger jag i sängen å chillar .. tills de andra ska åka iväg!
Igår var jag på stan en stund, fixa till naglarna - på vägen hem svängde jag förbi Starbucks och köpte mig en förjävla god cappucino deam så gooood :)
Imorgon är det match på morgonen, sen blire chill hos catrina sen en match till på kvällen. Ser fram emot det väldigt mycket.. ja hoppas vi vinner allt!


Saknar min gitarr .. å saknar alla där hemma!! <3










Tycker ni ska lyssna på Eminems nya album Recovery och Lil Wayne s  Rebirth
de två låtarna gillar jag från de nya albumerna.

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0