14 sept 2010

Gookväll :)

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet..
avslutade dagen med träning vid klockan åtta.. Mina vader börjar känna av konstgräsplanen:/ den är hård som tusan..... men som tur är spelar vi två matcher på den stora arenan å där är det riktigt gräs !!  Imorgon ska jag iväg till polisen för 3 gången.
Det är sanslöst vad de håller på, nästan så man tror de jobbar hur å när de vill å lite då och då!
de har noll koll liksom. Vi får se hur det går ! kanske blir en fjärde gång haha

just nu ligger jag här å knaprar i mig en bit mjölkchoklad.. och de tycker jag fan ja är värd ! haha
goodare har ja nog aldrig smakat ;)
Vanligaste orden jag hör om dagarna från greker är : Ella Ella !! haha vilket betyder : Kom !!


Nu ska jag lägga mig för att sova. Denna gången utan att ha druckit nå Camomillo te..
hoppas jag kan sova ännu bättre än tidigare i natt!! :)

Bon Iver- For Emma   den låten har fastnat .... nynnnar helatiden på den!

nattii //L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0