10 september 2010

jäklar tiden går fort fort fort !!
Idag är det städ dag..  torkat golven , damma och diska. Här ska det blir rent å fint till helgen.
Igår jobbade jag från halv sju till midnatt ..
Efter jag lagt Louise tittade jag och Fedra på en film.. Arshuor elr nått nån tecknad film ganska rolig.. Skönast var ju iaf snoop dogg som var en av karaktärerna !
Sista dagen på sommarlovet för Fedra så hon får göra vad hon vill idag...
Kanske blir en film till...

Helst av allt vill jag lägga mig på stranden å bara glassa...
Men jag ska iväg på träning senare så jag hinner nog inte göra det!
morgon dagen har jag inte planerat något mer än träningen på kvällen ! :)
Ska fortsätta städningen nu ..


http://www.youtube.com/watch?v=CHZtMNbrmWE  Bra låt !  Lil Wayne Right Above It Feat Drake !

//L


Kommentarer
Postat av: martina

sv: haha, superenkelt, gå in på youtube:videon och klicka på knappen 'Bädda in' en bit under själva videon, kopiera texten som är markerad. Klicka sen på HTML:knappen i blogginlägget, klistra in texten och uppdatera. tada, du har en video! :) puss

2010-09-10 @ 14:29:52
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0