07 09 2010

Jag är helt färdig...
Ingen sömn inatt upp å jobba sen strosat runt på stan :)
Väldigt trevligt ialla fall. tack för en trevlig kväll anna !!
Dock hittade jag inget mer än en ny parfym och lite hudvårdsprodukter!
men jag är nöjd endå... får svänga in en annan dag och göra stan igen.. fast ensam så jag inte blir så stressad :)

hejja hejja svergie 6-0 haha på tio mann..

Just nu sitter jag och pustar ut på sängen med en kopp Te !
Funderar på att dra ner på kaffe drickandet  får se ifall det lönar sig ( bättre sömn )


Burberry Brit parfym
Vitamin E facial Wash
Vitamin E Night Cream 
från The body shop  ( Älskar den affären så jävla bra produkter )

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0