03 09 2010

ON TO THE NEXT ONE !!  

Ligger här just nu i min säng och bara chillar.. dagen har vart ganska bra. Mycket piggare idag !
Lyssnar igenom Jay z s alla olika album .
Minnerna kommer tillbaka och jag fick lov å titta egenom telefonen sen jag var på peace and love .
De vart det sjukaste jag har varit med om i mitt liv hitils iallafall..
HELT GALET jävla bra var han live! får  världens rysningar när jag tittar på det ja fick på film haha ;P

on to the next one , on to the next one ..

Ikväll blir det återigen träning ! ska bli kul.. Efter det blir det kanske film time om ja inte deckar i sängen då villsäga..


Imorgon är det lördag. ´Får se om anna vill följa med å göra stan. ah men de visar sig !!// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0