02092010

kaffe kaffe kaffe kaffe.. var otroligt trött idag. kom knapt ur sängen..  Medan louise sov diskade jag torkade golven och lagade sagoböcker som var trasiga.
Idag längtade jag tillbaka till min egna bredare säng med mitt fluffiga täcke och alla fem kuddar.
Meen.. de var bara att försöka se allt possetivt !!

Skyndade till träningen var lite sen.. jogging stod på schemat och styrka !
efter träningen så stod jag och väntade på lotta då ser jag ett stjärnfall .. jag fnissade för mig själv och blundadee och önskade mig en sak som jag hoppas går i uppfyllelse ! Hoppas!

Imorgon är det återigen Fredag.. tiden går fort som vanligt..
har inte bestämt mig om jag ska in till stan på kvällen å shoppa lite med Anna eller om ja ska åka till träningen. Vi skulle köra med boll nämligen å det är så roligt så det vill man ju inte missa hihi ;)

ahmen vi får se hur det blir .. nu tänkte jag titta om filmen är klar som jag laddade ner tidigare idag.
Big Fish .. så kanske det blir att titta på den. Annars får det bli i morgon!

Fick ett trevligt samtal från Elina idag också.. hihi det var skitkul å prata lite :)
Jag hoppas vi ses i slutet på månaden bruden!!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0