01092010

1 september. Galet vad fort tiden alltid ska gå:)
Men de är bra för just nu längtar jag till jul då jag får åka hem ett tag:)
Idag har min dag varit som vanligt ganska lugn :)
lotta åkte tidigare idag och jag skulle lägga lillan. Det gick utmärkt  och vipps så somnade hon,
Jag diskade städade och hängde tvätt.. sedan satte jag på 2012 filmen, som inte är värld att diskuteras.. glad att jag inte såg den på bio.. skönt var det iaf att ligga i sängen å chilla ett tag ! ute var det stoormväder så jag satt inte ute på balkongen idag..
Senare var det dags för lillan att vakna åså åt vi lite lunch tsm och lekte lite.
klockan fyra kom lotta hem och jag la mig för att kolla på two and a half men avsnitt på datorn!

Klockan åtta var det dags för träning igen.. Körde hela vägen själv och det kändes bra ! lite bättre på att hitta nu faktiskt. För första gången upplevde jag regn väder här i grekland. å de va inte att leka med ! Vipps så var det SKYFALL .. och på nån sekund var du sjöblöt haha.. inge mer med det . Då blev det att gå till gymmet som dom har på arenan .. ( det tyckte jag var väldigt bra, att de hade ett eget gym ) så vi gick dit hela laget och pumpade lite.  Kommer nog få träningsvärk i morgon.. fanns maskiner som jag inte kört på länge som arm och rygg maskiner haha Men det var jävligt bra att komma igång med de också!
Fick lite nya kläder av dem också,träningskläder.. Great i'm in the team ;)

Just nu sitter jag på sängen efter en dusch.. ska lägga mig ner och tare lungt till och med kanske slummra in.
 Det behövs!! Imorgon får vi se vad som sker.. 

KALINIHTA (godnatt)  //L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0