We can dance until we die..

13/10 -2010

Hej, 

Illa sverige att losa med 4-1 . Försökte som tusan att hitta en streamer som fungerade igår.
Hittade inte en enda, tillslut satt jag och läste och komenterade på expressens live chatt, där nå komentatorer satt å berätta och diskuterade vad som hände under matchen!

Idag är det liiiika varmt som igår,de kommer nämligen varmaa vindar från afrika med massa smutts å skit , inge bra för ja blir nyysig av det.. å det blir så jävla kvaft!
Läste mailen och ja hade fått flyginfo grej,ska flyga reguliärt elr vad det heter. Kommer byta flyg ett antal ggr. Tur jag flyger med ulf som kan de där. Men på vägen tillbaka hit sen så får jag klara mig själv ! haha så vi får se hur det går elr jaa. de måste gå helt änkelt...

Idag har jag städat som en tok , nu äre skinande rent, sitter å kollar på Euro News , dricker kaffe .
Om en timme när lillan ska vakna ska vi gå ner till stranden en stund :) Där mormor sitter å hare bra just nu !

Katy Perry - Teenage Dream

hörs senare . XoXo  //L


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig mycket

2010-10-14 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0