toorsdag

14/10 -2010

Idag är det torsdag och jag har varit tröttt å haft huvudvärk heladagen inge skoj.. 
För några timmar sedan var jag och besökte lotta på "bb" med lottas mor..
Guuuu så söt liten prinsessa de låg där .. så liiten så liten.
Kom och tänka på när kaspian var nyfödd helt underbart att få mysa me de små krabaterna.
helt sinnes hur de kan för några dagar sen legat innuti en mage..
Efter en stund gick ja till Starbucks för att köpa med mig lite kaffe hem .. paserade även ett Häagen-dazs fik..
Fick bara lov att gå in dit och köpa med mig lite glass hem.. Njaam ;P  ( Sen äre ju så kul att de var ett helt fik bara med olika sorters häagen-dazs glasssssssssssss !!

Brummade hemmåt och la mig i sängen och slog på en film. Date Night blev det.. Ganska seg i början men skit kul i slutet ! haha skrattade härligt högt ;) Nu är det bara att knoppa in som gäller..

Morgondagen ser väl ut lite som vanligt..Äta lunch med lillan åsen gå ner till stranden å leka med hink och spade.. och umgås med lillans mormor, å ta en fika nere där  som är så härligt, hoppas på bra väder .
Å att det inte blir som idag, vindar från afrika med massa skit i.. hua..
Sedan till kvällen är det fotbolls träning! 

det var väl vad jag hade å komma med ikväll haha ;)
SAKNAR MIN FAMILJ!! <3

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0