Throw dirt on me and grow a wildflower..

12/10 -10

Tjenna..  uppe med tuppen blev det idag, frulle sen skyndade sig Familjen till "BB" .. och jag å lillan är kvar hemma.. vi har läst Max böckerna om och om igen.. nästan hela morgonen. 10.00 föddes en till liten ängel :)
10.30 la jag lillan som skulle sova middag.. ja va händer då.. joo dörrhandtaget sitter inte fast så jag får med mig det i handen när jag stängt dörren. FAN nu ligger ju hon  å sover där inne och jag kommer inte in.
Drygt .. bra tajming heela familjen på BB.................................................

Ringde ulf och frågade om han hade någon nyckel till dörren, så när jag ska väcka henne sen så hoppas jag  att ja kommer in , annars lär jag försöka pilla upp dörren med en kniv elr något. . jag hoppas det fungerar, orkar inte med en massa problem.

Kan iaf tala om att jag är KUNG på att stryka skjortor !!!
hahha börjar få in rätta tekniken ;)
jahapp ikväll är det  Svergie vs Holland... jag hoppas jag hittar nån sida som kan sända matchen live!
Här har de nämligen inte den rätta kanalen!!
Så får skyyynda hem ifrån träningen å hejja på BLÅGULT!

No Love - Eminem ft Lil Wayne 


 //L


Kommentarer
Postat av: yohanna

åh, dom där böckerna hade jag när jag var liten! haha

2010-10-21 @ 18:55:37
URL: http://yolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0