The World Keeps Turning

11/10 , 2010


Idag är det Måndag. Solen skiner och det är mycket mycket varmare idag än helgens dagar där jag hade halsduk och stickad tröjja på mig när vi åt nere vid stranden..
var en väldigt lugn helg, ingen träning. Skönt för jag kände mig inte 100 hals och huvud gjorde ont å jag var trött. Så film film god mat och film.. åså skypade jag med mina kära föräldrar som ja älskar så mycket !!

Just nu håller jag på att stryka det sista bebiskläderna.. å de är så söta.
tänker på när jag var hos familjen Jansson så mycket för några år sedan.
När barnen var i louise´s ålder ååh. häärliga tider.. 
saknar dem puss på er heela familjen <3 
Imorgon , ja då kommer det en liten flicka till världen..  
undertiden kommer jag vara här hemma med lottas mor och ta hand om lillan !

Ikväll blir det träning... (: 

Lisa Ekdahl - The World Keeps Turning

 xoxo
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0