storm

Storm var ordet! Efter jobbet åkte jag in för att fixa med lite papper till klubben som ja måste skriva på!
Då hade ovädret som för nån timme sedan var i Agia , kommit till Heraklion... Världens floder på vägen åkte i 50 km ..seegt!  blixtar å dunder kan man då lungt säga. De small så bilen skaka haha ruggit obehagligt.
De där med papper å stämplar  vet vi ju redan att grekland är sämst på... å gnälliga.
Nej allt var inte rätt. fick komma tillbaka i morgon med mitt pass också!!
även föreningen hade tagit en kopia på passet.. så fick de inte gå till enligt dom.

Hade tänkt gå förbi Zara också men jag orkade värkligen inte, Regn å ja va trött å seg.
Åkte till Starbucks å köpte kaffe å till Goodies å köpte lite  takeaway käk å brummade hemmåt igen!

Nu har jag bokat biljetter till flyget hem, den 17 december.
Hemgång  blir 13 januari............ 06.00 går flyg!
så min goa far ställer upp å kör mig till arlanda.. :)

nu ska ja gossa ner mig i sängen å titta på en film ...

xoxo !


//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0