skratta eller gråta

..........................   

jävla piss..  bilen var inte ledig förenst klockan kvart över sju. skyndade mig lagom in till Ergotellis för att jag skulle åka till en doktor med mitt knä .. Nej då hann jag inte för att träningen började ju åtta..sa ju faktiskt till att jag måste iväg .. när jag kom hem tidigare idag vid tre, men endå skulle de iväg.. å de lämnade fedra hemma .. så jag kunde ju inte åka med ulfs bil..
barnvakt på sätt å vis vart jag också även fast jag var ledig idag. ! 

spelade match mot nå pojk lag iaf... började med att de gjorde sjukt ont underfötterna...
kunde inte spela.. tog av mig skorna och försökte massera fötterna.
Det gick över som tur var, fick hoppa in igen men denna gången som back GICK ÅT HELVETE Rent ut sagt. jävla skit träning, det är inte min dag idag ...

Åskar å blixtrar gör det också... hatar åska. så de gjorde ju inte kvällen bättre !
Kom hem och de bad om ursäkt för bilen åså.. å barnvakts grejen. Tack, :) de kändes lite bättre iaf.
smällde i mig av äppel/päron kakan som ulf gjort lite tidigare. den smakade ljuvligt.. blev på lite bättre humör !

Nu ska jag ta å sova . Så de slipper hända nå mer som ja blir sur på ..
hoppas morgondagen blir bättre..

p.s Blir doktorn i morgon ist!
peace ! // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0