Poppin bottles in the ice, like a blizzard..

halli hallå ... då var det redan lördag.
Gårdagen kan man kalla streesssig..  både jag och lotta är tidsoptemister haha
men sådan har då jag alltid varit ...

- Idag hängde jag med till "svenska" skolan som fedra går på varge lördag..
dit kommer massor med grek/svenska barn , som behöver slipa till svenskan.
Medans ungarna är på lektion sitter de svenska mammorna och skvallrar ; P 
Alla har en grekisk man ..  
Mycket trevligt, vi satt å prata och hade det braa! 
Det är ett väldigt konstigt klimat just nu.. så fort solen är borta så blir det griskallt.
Blåsigt, men så fort solen kommer fram blir det tillå med svettigt.

Då är vi plöttsligt.. hm nu ska vi räkna .. 1.2.3.4.5.6 kvinnor och en mann i detta lilla hus,
En stor familj helt änkelt.. jag är väldigt ovan med allt detta spring och allt folk som helatiden är omkring än. 
Det har gått en dag, å de funkar bra hitils.. heheh ! 

Köpte mig ett par nya fotbolls pjucks idag, 2000 fucking kronor kostade dem ! galet mycket pengar.
Men fick rabbatt för jag spelar med Ergotelis , 30 % så ja kom undan med trehundra kronor iaf .. haha kändes litebättre..Blev ett par ruskigt snygga nike, skin på insidan och silikon skydd på utsidan,
täntke mig så här att jag spelar ju på konstgräs nu och ett par Copa som är utav skinn slits ut och spricker på en gång .. illa illa .. kasta pengarna i sjön , så det vart en annan variant som ja hoppas håller !

köpte helvita med blåttnike märke!

Sedan så gick jag och lotta en promenad med lillan och gick in i en kompis till hennes affär.
En miss sixty affär ! köpte mig en fräck boddy med utskuren rygg svart ! :) GILLA!
Sedan rullade vi hemåt och nu sitter jag och dricker en kopp kaffe, lyssnar på..
Like A G6 - The Cataracs 

Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride (in my ride), like Three 6
Now I'm feelin so fly like a G6
Like a G6, Like a G6
Now I'm feelin so fly like a G6

Man blir grymt PEPP!!  om man endå hade kunnat flyga hem till Falun och varit med på kvällens halloween bravader hihi, vore kung. Men ja får önska mina FINA vänner att ha en grym kväll och att supa till rejält .. å ta en shott för mig å ;P 

nu snart ska jag åka in till stan och titta på våran match !! 
xoxo / Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0