´njam!

25/10 -2010

Hej, Jag är på fötter igen, efter en mycket hastig magsjuka..

I lördags tittade jag på Ergotellis som spelade en match.. mot nå lag. 
vi förlorade 3-1 slutade matchen, helt galet vad de andra laget bara la sig ner å grina för varenda liten grej.
Skit irriterande ! men men ..  Kände iaf efter matchen att jag inte var helt hundra !!
kom hem åt mat och tittade på film, sen kom det. uh uh uh, fick lov å gå till sängen och lägga mig.
Feber och frossa, iiinge kul !
Låg hela natten å frös och svettades..
Hela söndagen var jag ipricip död.. åt knappt och drack inget.. sov för det mesta. .
Idag är det måndag och jag mår mycket bättre har ätit och druckit.. men varit lite halv svajig haha.
Har legat å tittat på "Gud fadern" ...
Just precis bakat den dära goda kladdkakan som jag skrev om tidigare . NJAM!!

Blir en hel tjej vecka här.. jag och fedra lotta och bebben, Ulf och Louise har åkt hem till svergie..
Så det blir väldigt lungt å skönt här! ska väl mest ägna oss åt att städa och plocka i huset!

Här kommer receptet för kaka PROVA ATT BAKA DEN !

100 gram smör
2 ägg
2 dl socker
1 dl vetemjöl
3/4 kakao
1 tsk vaniljsocker

Smält smöret och ställ det åt sidan.
Vispa ägg och socker pösigt, hälli det smälta smöret och rör om.
Mät upp mjöl , vaniljsocker och kakao i en skål och rör om.
Blanda med äggen och häll det i en form.
Grädda i 175 grader. .
Ta en form som är 23 centimeter i diametern, grädda i 21 minuter ! på pricken !
ställ kakan i kylen minst tre timmar innan servering ..
Njam njam !!

ikväll blir det att titta en till del av gudfadern och smaska i sig lite kaka :)
Vilar från träningen idag...

xoxo //L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0