Love the way you lie..

17/10 -2010

god kväll ..  sitter just nu på min säng. Denna söndag har bara varit avkoppling på schemat!
Dels för jag har ont i knät .. men mesta dels för att gårdagen bjöd på galej !
Först var det träning .. efter åkte jag hem åt lite mat och böt kläder. Invigde mina nya skor ! som jag gillar skarpt.
Sedan mötte jag upp tjejerna i laget och vi drog på förfest på en krog inne i stan :)
Härlig grekmusik härlig häng...  Sedan bar det iväg till Clube Vogue som låg nere vid vattnet.. jag var väldigt pepp och väligt nyfiken på vad som väntade innan för de där dörrarna !!
När vi kom in möts vi av världens dunk och en MASSA folk.. häärlig stämmmmmning helt änkelt.
Var väl ganska över pepp för att jag inte varit ut på ett bra tag så att säga..
Vi gick bort mot ett barbord där de andra var ! 
Musik valet var denna gången inte grekisk.. men ja kände inte igen en enda låt haha.

Letade förbrilt med blicken, lokalen var avlång och i mitten var en låång bar!
längst åt höger var det V.I.P plattser.. MEN VART FAN ÄR DANSGOLVET?!
frågade tjejerna typ tre gånger.. men man dansade tydligen vid det bord man stog eller lite vid baren.
Det gjorde mig faktiskt besviken för det roligaste som finns är att dansa.. kändes inte de samma att stå vid sitt barbord och shake that thing liksom ! Aja... Men ja hade det as trevligt iallafall..
Klockan blev halv tre och jag beslöt mig om att faktiskt bege mig hem..
i dörren möts vi var massor med folk som strömmar in, de var tydligen vid tre de slutade spela europeisk musik. Dj.n slog på riktig greeeeekmusik. haha ! å ja här stänger allt när folket blir trötta å går hem vilket kan bli 9 på morgonen lika gärna haha !!

Vä här hemma upptäker jag till min fasan att hunden har rymt :O det är bara ett koppel som ligger där i natten .
Såg jag i syne ? är jag så trött tänkte ja för mig själv.. Skrev iaf en lapp till lotta innan jag gick å la mig!
Idag är det Söndag och jag vaknade vid ett ungefär.. har vandrat runt här mellan köket och mitt rum typ heladagen och inte gjort så mkt. ätit .. druckit kaffe ätit, haha och så tipsade ulf om en bok som ja började läsa..
För en stund sen läste jag ut den.. Kan konstatera att den var för läskig för mig iaf..
men fick faktiskt lov att läsa ut den ! Min mor å far skulle nog gilla den ( När Djävulen Håller Ljuset )
Imorgon är jag ledig , pga att jag jobbade nästan en hel dag på lördagen.. de va snällt att få en ledig dag (till).

Så i morgon är det Måndag, då hade jag tänkt att åka in till stan å fixa till naglarna.
Å strosa runt på stan en sväng, får se om det blir att köpa ett par nya fotbolls skor också!
Sen bara vara, kanske gå ner å sola om vädret blir bra, under kvällen vankas det träning...


Godnatt på er nu ska jag försöka sova, ha en fortsatt trevlig natt ! 
p.s  nu har ja FAN tröttnat på den dära låten alltså.. Love the way you lie.. 
Den ger mig bara störda minnen....

d.s Hunden fann de på granngårdens gräsmatta .. på eftermiddagen vilken tur han inte rymt långtbort !

xoxo // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0