Gokväll

27/10 -2010

godkväller..
Ute är det storm, det har det varit hela dagen, regnat å blåst ! Har varit en lugn dag.
Kollade klart på The godfather ..  den är väldigt djup , men också  väldigt bra!
Den handlar om Italienska Maffian! Se den tycker jag.
Klockan två åkte jag in till stan för att se våran match .. vann enkelt , bra girls!
själv har jag pain i knät fortfarande :/ vilade idag igen, är nog bäst så.

De börjar bli ruggit här på kvällarna, så duuntäcket är i stoppat! MYSIGT värre.
Imorgon blir det nog lika lungt som vanligt denna vecka .. ska träna klockan fyra!  

å vad jag saknar mina vänner och min familj !

här har ni några bilder .. den första är från idag .. de andra två från club vouge






Want you to make me feel like I'm the only girl in the world 
Rihanna- Only Girl

Peace // L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0