du ska inte tro det blir soooommar ...

Godmorgon.. uppe med tuppen , hejja hejja !!
06.40 var det uppstigning.... ovanligt kan man då säga.. idag åker "mormor " hem till svergie igen , sen åker ulf och hämtar lotta och bebben som kommer som får komma hem!!
känner mig ganska efter, kaffe är då välbehövligt!
Här är barnskivan på och lillan dansar, här har vi någon som är morgon pigg iaf !!
" du ska inte tro det blir sooommar ...."

Igår tog jag mig i kragen och bakade en drömrulltårta MUMMA ! Dock kan man ju diskutera formen haha lite platt sådär, men det blir nog bättre om ja bakar den några gånger till ;P
Känns pluss i kanten att ha en liten smask grejj att bjuda på när lotta kommer hem, å naturligtvis ska jag storstäda så hon kommer hem till ett ny städat hem  :)

 Så här mys såg det ut på balkongen imorse.


jahapp.. då ska ja sätta igång å städa lite , först titta på Euro News en snabbis..
Sen låter jag denna låten strömma ur högtalarnaa.. den får igång dagen!! min dag iaf ;)

Sweet disposition - The Temper Trap

lateroo!!  xoxo           / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0