baka en liten kaka..

22/10 - 2010

Godagens . Fredag igen då.. lika trött som vanligt när jag klev upp 09.00 !
Men piggnade till.. på eftermiddagen satte jag igång och baka en kladd kaka.
Har faktiskt börjat baka lite oftare nu .. är riktigt roligt :)
Det har jag bestämt mig för att göra oftare ..

Just nu sitter jag här har precis tagit en varm dusch! mycket välbehövligt.
Nu sitter jag med is på knäet, å det sista pillret äter jag till middagen ikväll!
Å det är vila idag igen, imorgon äre seriepremiär och ergotellis spelar klockan 3!
Ja hoppas jag kan vara med på nästa match... å att knät slutar göra ont !

Igår tittade jag på en bra film.. Why did i get married too .
En härlig film :)

En kvinna från SAS ringde och berättade att mitt flyg hade ändrats till den 14 ist för den 13 onde..
För att flyget från köpenhamn till athen gick inte
Det betyder en till dag hemma i svergie, vilket jag blev glad över ! :)

Saknar alla vääldigt mycket !

Ikväll blir det nog chill å se en film !!
Xoxo // L

p.s Kan ju säga att kladdisen vart Uuuuutsökt god NJAM !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0