åska

28/10 -2010

hajj - Då var det nästan slut på denna månaden också.. hejåhå vad tiden går fort alltså .
Nu är det stormens årstider haha, åskade hemskt mycket igår kväll/natt inge trevligt alls.
Tycket det vädret bara är obehaglit. Blåser himla mycket gör det också det tjuter i dörrspringornal.
Regnar ..de får jag inte glömma , haha de regnar som bara fan ibland !

Dagen har sätt ut som vanligt i princip.. har städat å donat i kylskåpet . Så nu är det rent å fint.
Fedra är i skolan om dagarna , så det är ganska lungt å skönt här!
Träning klockan fyra idag, mycket tidigare än vanligt. . super skönt, ( det är tydligen någon speciel dag.. "Nej dagen" ungefär.. (?)  Därför blev den mycket tidigare !
Jogging och styrka helaträningen, behövligt (;
Nu blir det att knapra på lite choklad å slå på en rulle tror jag.

Imorgon kommer allihopa hem igen, då blire full rulle igen, åh den sista lugna morgonen.
Ska njuta som bara den alltså !
Senare ska jag in till stan och köpa nya fotbolls skor, kanske ett par jogging skor också,ganska behövligt!
Lördag är det match igen, på kvällen..  kommer vila, tråkigt.. men ja, så äre..

Här kommer lite halvdåliga bilder som jag tog idag på vägen in till träningen och hem !
Det var en önskan från Maria ;) ( mammsen har skvallrat ) hihi!
tagit med mobilen så därför är det inte så bra bilder :P













//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0