3 okt 2010

Söndag- en mycket lugn söndag.
Gick ner till stranden vid 12 och la mig där och läste. Otroligt avkopplande.
låg å tänkte lite på hur mitt liv ska se ut efter detta äventyr..
Var lite sugen på att kanske söka jobb i trysil elr nått skidställe.. å jobba under vintern eller om jag ska söka jobb som målare.. eller om jag ska på börja en utbildning så ja blir frisör.
Flytta hem ifrån det vill jag iaf göra, men då måste man ju ha en bra inkomst..
bör ju kanske tänka igenom sånt här nån månad innan jag kommer hem igen..

just nu har vi fikat lite äppel paj å kaffe.  Mumms !
veckan blir jobb som vanligt och träning... på onsdag kommer lottas mor hit .. för att snart kommer det komma en bäbis .. en flicka till i detta hus .  Ska bli spännande :)
resten av kvällen blir att ta det väldigt lungt. som vanligt typ haha ...
//L

Svar till Lisa : jaa de är fan hemskt. idag var det väldigt tomt här. var en intensiv vecka  när de var här.. vi umgicks nästan helatiden, även när jag jobbade..  tack tänker på er mycket :)
 hör av er om de blir kreta för er ..  <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0