20/10 2010

 Vill börja med att gratta Elina Börjesson som fyller år idag!!
tråkigt att jag inte kan gratta dig med en kram bara :( !!

Doktorn sa igår att knät inte hade nå allvarlig skada.
skulle få nå piller som på skyndar läkning och komma till en annan doktor som hjälper mig att
bl.a massera och göra nå övning me knät !
inte bra inom en vecka skulle jag komma tillbaka till den första doktorn.

Idag försöker jag ta dagen possetivt och glömer de dryga som varit i två dagar nu!!
Dock kanske inte den bästa dagen idag heller för lillan har fått magsjuka,
hoppas jag inte får skiten jag också!!
men kommer iväg lite ikväll för då har jag Träning  20.00 ...


kanske skriver mera sen, !! //L  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0