1 okt 2010

17 december börjas de pratas om, att jag och lillan och ulf flyger till svergie. Räknar snart ner . .
Kvällen har bjudit på goood mat hemma lagat, lotta och ulf bjöd hem mamma och pappa på middag ikväll ute på balkongen, Med ett gott vin till.. häärligt.. att alla kommer så bra överens !
bättre kan det inte bli :)

Imorgon eftermiddag kör jag päronen mina till chania airport !
De är dags för dom att forsätta sitt liv i kalla falun.
Jag har tänkt mkt på det just idag, vad som sker när jag väl kommer hem igen , om ja ska forsätta jobba som målare och flytta hemifrån eller om jag ska utbilda mig till frisör som mitt drömyrke är..
för efter tiden här lär jag styra upp livet :)

just nu ligger jag här och är ganska trött.. funderar på om fredagen är avklarad ;) 
natti natti :)

//L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0