06 10 2010

Godagens..

uppstigning 10.00  ätit en good frukost, sen började jag jobba.
Diskade en massa disk å gjorde rent i köket, dammat och torkat av å sopat golvet.
plockat undan barn böcker och leksaker,  nu är det rent å fint här tills lottas moder kommer!
Tycker det är  roligt att städa, det har jag  fan alltid tyckt..
å nu när det är mitt jobb typ att plocka undan å städa upp , ja de är helt okej.
 längtar mer å mer efter min egen lägenhet... så man har något eget å städa och göra fint haha !

Idag hade jag och lotta ett roligt samtal, frågade nämligen var den lilla flickan ska heta, men de hade det inte kommit fram till.. så vi diskuterade vad som va sött . ja tycker Saga , Otilia , Tindra , Mathilda , åå ja de finns så många fina flicknamn!!  vi får se vad det blir  när hon kommer ut ; som blir på Tisdag nästa vecka runt åtta tiden. SPÄNNANDE !..

Just nu sitter jag här och tar det väldigt lungt med en kopp kaffe..
precis fått lillan att somna om.. tror jag , eller hon kanske ligger där inne å leker.
Hon var väldigt ledsen för en stund sen och ville komma upp. Men ja sa till henne att vi måste sussa mera, gav henne lite vatten och smekte lite över pannan.. å gick ut.. de funkade andra gången... första gången gallskrek hon när ja stängde dörren haha ..  snart blire FULL fart här hemma med en till liten prinssesa!

Idag är det varmt och skönt ute.. Så efter lunchen ska vi ta en liten prommenad hade jag tänkt!
Senare ikväll ska jag skypa med Päronen och sen iväg å träna vid åtta tiden!!

Nu tänkte ja slå på EuroNews ,å se fall de hänt nå ute i världen.. xoxo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0