whats my name?

20/11 -2010

Ååå där åkte precis Ulf och Lotta för en resturangkväll på en Italiensk resturang.
De frågade snällt om ja kunde sitta lite barnvakt .. å det kunde ja göra ;)

Dagen startades mycket bra, vaknade vid halv elva ungefär och pratade länge
med mamma och pappa på skype! Saknar er kan ja lova!!
Sedan klev jag ur sängen å masade mig till köket och gjorde en engelsk frukost. Njam!
me ägg å te och grejer.. sedan gjorde jag mig klar och gasade in till staden.
Solen sken och det var varmt.. å ja kände mig lycklig.
Hade bokat tid igår .. på Glossys nagel studio.. bestämt mig för att ta bort förstärkningen .
På naglarna och så fick hon sätta på en mörklila lack ist!
När jag blev klar knallade jag till starbucks för att köpa kaffe.
Sen brummade jag hemåt igen...

Åt en god tonfiskpasta sallad till lunch och drog mig in till mitt rum för att få lite lung och ro.
Lite senare så drog jag och ulf iväg till en stor matbutik som heter Carefor................................
Stor.. ja tror man måste vara där för att fatta hur stort det var..
fanns typ 20 olika märken på en vara.. å fyfan grejer alltså..
Fick välja en egen kaffe kopp som jag ska änvända här ;) hihi
Jahapp tillslut var vi klara och ja tror det blev 13 påsar..
Svängde sen förbi en video butik å hyrde två filmer..
Så ikväll blir det att sitta å knapra på Toffifee.. mörk choklad .
Lite olika nötter och så ett glas vitt vin tänkte jag !

Såå gott folk.. njut av att det är lördag.. för det ska jag  . Puss på er ! //L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0