Runaway

25/11-2010

yasso.. Torsdag kväll är det redan... har varit ute med Louise sen lunch till kvart i sex.
Väldigt skönt må ja säga.. men nu är jag helt jävla slut ..
Åt precis lite mat .. hela familjen hemma .. mycket ljud å aaaaaaaaaaaaaaaaaah nu gömmer jag mig på mitt rum ett slag och sätter på mig mina rosa wesc lurar och sätter på underbarmusik!
Och glömmer för några timmar vart jag är !!

På promenaden utforskade vi en sida av agiapelagia där jag aldrig har promenerat..det dök upp
butiker och tavernor och mysiga ställen som säkert är fina under sesongen!
Ingångarna till de riktigt stora hotellen ( där jag fick höra att det bara bodde ryssar ) .

Alltså jag gillar faktiskt att gå runt här nere vid stranden även om det inte är sessong.
Man får ha stranden för sig själv.. sätta sig ner ett slag och bara lyssna till vågornas brus!
Även om jag gillar stället under sessong också.
Om ni ska åka hit för semester någon gång vilket jag rekomenderar.. så tycker jag ni ska bo på Diana.
Det är små lägenheter med balkong.. nära till stranden. (finns även en egen liten klippavsatts /viiik
neranför lägenhets huset )
Agia Pelagia är ett lungt ställe som är perfekt att åka till om man bara vill koppla av.
20 minuter in till Heraklion .. som enligt mig själv inte är så mycket att se..
Men bra shopping tkr jag däremot att det är !
Nere vid stranden finns en strandgata med flera mysiga tavernor.
Bäst är Bazaar.. där bente jobbar..
God mat, gott kaffe,goda milkshakes,goda drinkar..
Sedan finns det några flera favoriter..
Sedan är det nära till de andra vikerna .. om man vill utforska lite :)

Skönt för ikväll ska jag inte träna. Ska ta det himla lungt på mitt rum..
På Måndag är det Fedras namsdag.. som man här i grekland firar stoooort!!
Så de ska bli trevligt.. blir nog resturangbesök åså..
Ska lägga in lite kort nu tänkte jag! :) ...











Lyssna på Lil Waynes nya album! King!
ha en fin kväll PUSS/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0