söndag

7/11-2010

Söndag .. vad har hänt denna söndag, nja inte mkt, chillat som tusan!
läst på om lite bättre kost :)
hmm jaa sen gick ja en promenad på 1 h. väldigt skönt.
Efter det testade jag lite nya typ övningar som jävlar i mig var riktigt dryga 
det riktigt brände i låren. Tänkte jag skulle köra de övningarna efter varannan träning typ :)
Rekomenderar att testa dem...
Passa perfekt till Shakiras låt Loca  haha !

Nu blir det att äta lite mat å sen att slå sig ner i soffan .
MTV för hela slanten klockan 21.00 weii :D
Imorgon är jag ledig.. vi får se vad det blir att hitta på då!
//L





Kommentarer
Postat av: Yohanna

sure! [email protected]

2010-11-07 @ 17:20:49
URL: http://yolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0