regn

12/11 2010

En helt vanlig fredag !
Klev upp vid tio.. lite små trött.. åt frukost och började jobba.
Halva dagen gick åt att ja lyssna på världens bråk.. åhejåhå...
Vilket gjorde mig ännumera trött..
När tillslut ulf kom hem å jag slutade fick ja bara lov att gå ut och ta mig en powerwalk.
I regnet väldigt skönt .. frisk luft . Rensa hjärnan!  sedan efter det körde jag styrka för hela slanten.. Lår  Mage Rygg! Galet skön efteråt!
Ska slå på en film och chilla galet ikväll!
Morgondagen får vi se .. kanske åker in till stan!

guuud vad det finns mycket saker som jag vill göra ! Satt å funderade på det idag faktiskt!
Efter att detta äventyr är klart!
  Att göra lista ;)

pussåkramsaknar er alla hemma <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0