powerwalk..

02-11-2010

uppgång halv tio.. fruuukost, möts av världens sötaste Louise som säger Liiisaaa..
åh nu har ungen lärt sig säga mitt namn jippiie..
Städa och dona även ute på balkongen.
Nu är det skinande rent igen !
lunch vid två njam vitkåls sallad m.m .. ikväll väntar världens godaste greksallad längtar!
idag är det tisdag, japp fan det äre.. Ulfs mamma kommer hit, alltså Louises farmor !
Hon ska vara här tills helgen tror jag..
Vid tre drog alla in för att uträtta ärenden osv.. då tog jag på mig träningsbrallorna , skorna.. ut i solen ska jag. 
Powerwalk för hela slanten !
Det slog mig när jag väl var ute att shit va härligt att träna i denna miljön ! Underbart.. Solen värmde helt perfekt lagom sådär.. tog omvägen till stranden , så det skulle bli uppför hemmåt.. så ja kunde trycka på lite extra ;P
Åså självklart musik i öronen som peppade ..
Väl hemma körde jag ett stretching och styrkepass.. ( njöt av utsikten.. den röda fiskebåten lämnade precis hamnen ..  å ut på äventyr ) .
Nu ska jag ta ut lite is och ha på knät ! ( shit vad stel jag har blivit på runt knät) .. ?
någon som kanske vet vad det kan bero på ? som har haft knä problem ?
Ikväll väntar fotbolls träning.. sen sääängen!!









Och här mina vänner ser ni lite av den coola bodyn som jag köpte här omdan!




// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0