Music is all I need

Hallåj !
Varit en lugn dag .. lite dåligare väder idag bara men inte kallt för fem öre. Bara att solen inte tittade fram.
Hängt tvätt .. strykt hängt tvätt. haha de har jag gjort idag..
Sedan gick jag och louise ut på promenaaaaaaaaaaaaaaad...  idag var hon envis med att iinte gå den vägen jag gick.Ropade på henne.. försökte locka henne med banan gick nästan.. tillslut vart jag lite små grinig.. å sa åt henne lite på skarpen.. då vart hon också förbannad för hon skulle banne mig alltid  gå åt ett annat håll än vad jag tyckte vi skulle gå.. Tills slut fick ja lov å springa efter henne å sätta ner henne i vagnen..
Nu har ja precis satt mig ner och tagit på mig mina hörlurar.. så nöjd med att ja köpte dem.
Isooolerar värkligen från allt ljud .. så skönt å få vara i mig egen lilla värld ett tag.
Just nu dunkar jag David Guetta ft Rihanna s nya..  Who's That Chick..

Jahapp i morgon är det 1 december. Då börjar jag min nedräkning..
Längtar hem nu.. till mina nära och kära!
Att få träffa  mina vänner å gå ut med dem på festligheter.... å dansa som aldrig förr!!
Å få träffa min storebror och hans prinns !
Få krama å mysa .. ååh..det känns värkligen när man är så jävla långt bort..
man inser va allt där hemma betyder mycket.. Jul stämningen saknar jag också.. försökte med en gammal julskiva från 97 - haha men de är endå inte sammas sak ju ! <3

-Ikväll blir det träning. Ska bli kul.. de har ju gått fyra dagar utan träning nu. Så nu känner jag mig lite halv slö..

//L


David Guetta ft Rihanna - Who's That Chick ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0