konstgräs.. helst inte

har precis tagit en riktigt varm och skön dusch efter denna måndags träning.
mycket konditionsträning idag.. Det som är rätt illa är att de är konstgräs.. och det är inte alltid
så bra .. känner av lite av det ena och de andra pga att de är konstgräs jag tränar på 6 dagar iveckan.
jag känner av knät.. ryggen (som ja fått behandling för som blev bra ) men känns nu igen.
under fötterna, och i vaderna.. det är så hårt och stumt...
Jag ska försöka lyssna på kroppen och chilla när det blir för mkt belastning .

En sak som ja tkr är så roligt, är att träningen är i fokus för väldigt många ..
det är härligt ... bra för kropp och själ . 
Det man stoppar i sig påverkar ju en heldel också..
Träning för mig är liksom.. vet inte hur jag ska förklara. Har ju alltid tränat.. på ett eller annat sätt.
Det är en stor del av mitt liv :D
skojjar ibland om att fan va kul å se hur jag skulle sätt ut om ja inte skull tränat nått alls.
 ( jag är jävligt mat glad )
Men jag kände faktiskt för att försöka nå ett mål med min träning. Denna månad ska ja kämpa på ennumera.
Dricka mycket vatten, röra på mig, köra styrka och kondition.. för att förhoppningsvis få bort lite fett som ja kan klara mig bra utan ;) ... så får vi se om ja lyckas .. :)

En till grejj alla korsnäsbrudar.. grekfotbolls spelarna här borta älskar
 våran träningsoverall haha ;P
Tummen upp för det :)

nej nuuu ska ja bumms i säng skit trött i kroppen !
seeyah :)               //L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0