Kalla November...

01 11 2010

Kalla blåsiga regniga november.. är år igen här.. åå fortgåre!
Vi säger hejdå till oktober.
Nu är det en månad kvar tills jag får åka hem till min kära familj....
längtar dit men det är några dagar att ta i tu med först !

I'm The Rain - Sophie Zelmani  .. låten är från hennes nya album.
Hennes musik liknar Norah Jones ,Maria Mena å Mellisa Horn... lugna och tidlösa..
Man kan sitta å njuta av musiken och drömma sig bort !

Just nu sitter jag här och ska väl snart stoppa i mig lite mat, för att sedan bege mig mot träningen.
Nyser å snuvar attans ja allergi medecinen har tagit slut. Måste köpa nytt!

Vaknade klockan åtta imorse av att fedra gallskriker.................................
lite små segt ligger kvar och försöker somna om , men de är ju kört.
Redan klar vaken.. så gick upp och gjorde mig en god frukost .
Två rostade mackor med ost på ena å  messmör på den andra .
Naturell yogert med banan , russin och honung . å även en varm kopp te!
Frukosten är den bästa måltiden på hela dagen, helst skulle jag vilja äta hotell frukost varge dag.
Finns så jäkla mycket nyttigt och mummsigt att välja på .. förhoppningsvis kanske det blir en när
jag reser tillbaka till kreta!


saknar min älskade vänn carolin...  mitt långa hår...


Min Gitarr är också jävligt saknad haha ..





Gud vad härligt det är att titta på gamla bilder på vänner, familj.. och sig själv.
Vad man förändras helatiden .. haha ganska kul :)

Låter The Song Of The Night - Sophie Zelmani avsluta detta inlägg  .
hejpåer så länge :) //L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0