kaffe med vanilj smak :)

11/11-2010

Hej hopp.. sitter just nu å dricker gott kaffe ute på balkongen.
Vädret är som igåår. Varm ,blå himmel och blåser knappt någonting!
Ganska så härlig !Såg en bild i expressen på snökaoset..  hua!
Lillan sover som en stock på natten. Så skönt för jag har inte vaknat en enda gång!
känner mig värkligen utvilad när jag vaknar!
Imorse blev det äggmacka och svensk kaviar mums!
Gårdagens träning gick skitdåligt.
Benen var trötta och ja tror jag har överansträngt mig en aning!
Så idag ska jag tare hur lungt som helst.. ingen träning när jag slutar utan det blir att bara vara !
Kanske någon har nå bra film tips ?

Imorgon är det fredag .. dagarna går fort..
tänkte jag skulle skicka iväg ett sms till anna å se om hon har lust å fika lite !
Vad som mer händer får vi se! 
om en stund ska jag förbereda lunchen ! 
xoxo /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0