I just shot a man down ...

22/11 -2010

Jäklar ja va denna dagen gått fort... redan kväller..
Snart mat sen skynda iväg för träning...

I går var jag och tittade på matchen, som tjejerna vann med 5-1
Härligt! .. fick veta att de skulle möta ett jäkla bra lag nästa helg:O
Paok s tjej lag.. som har vunnit serien 4 gånger i rad och spelat championseleage..........
Tyvärr så är det inte hemma match.. men i mars är det hemma match. 
Då är mitt kontrakt och de andra papprena fixade hoppas jag !
Sedan åkte jag hem å åt lite mat sedan bäddade jag ner mig i sängen och tittade på lyxfällan.
 
yepp.. nu ska ja forsätta lyssna på massa musik.. höres. /L

Älskar Din stil - Petter ft Timbuktu
Down On Me - Jeremih ft 50 Cent
Runaway - Kanye West
Nicki Minaj - Your Love
Rihanna - Man Down
Rihanna - Skin
Lil Wayne - What´s Wrong With Them




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0