hej lördag.

06/11-2010

Ett stort grattis till min vänn Elina Börjesson som har tagit körkort <3

Hej.. löördagen är redan här..
Har setat å solat på balkongen sedan klockan elva. Grymt!
Haha käns stört att solen tar fortfarande.. sådär i november ; P
Nu hade jag tänkt att gå ut för en jogging tur i det härliga vädret.. för att gårdagens träning inte var den bästa i tempot haha vi var sex st.. så vi körde smålag och det var mest flumigt! ;P
( Det är val här så det var därför vi var så nåra.. )

Något som jag inte ville missa , men som ja kommer göra....


Dom här två tjejerna är ju grymt coola.. kvällen kommer säkert bli hur
FET som helst.. så till alla som ska dit. shakea riktigt rejält ( för mig också ) hehe

Ja vi får väl se vad som händer mer denna underbara lördag!
Lite skype med familjen vet jag att de kommer bli .. men sen får vi se :)
HA EN GRYM DAG GOTT FOLK !  njuuuut av livet !


Xoxo /Lisa


Kommentarer
Postat av: Marcus A

Tack för reklam ;)

2010-11-06 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0