härliga onsdag

10 nov 2010

hej, klockan är här 13.38 det är helt tyst.. Louise sover.. vilket mirakel haha,
vid denna tiden i några dagars tid har hon skrikigt å grinat över att hon vill gå upp!
Lotta berättade att hon sov till sju i morse och var en pigg och glad tjej :) ( vilket inte är fallet när pappa är hemma..(?) ) Han har åkt på jobb och kommer tillbaka imorgon!
"farmor" och pamina har åkt hemmåt till kalla svergie igen..
Nu blir det lite lugnare här hemma och jag kommer få en bättre sömn igen! Hurra!!
Ute äre rena rama sommar vädret, blåser inget, blå himmel och minst 27 grader i solen!
Det betyder att efter jag och lillan ätit lunch blir det att gå ut och leka ska bli riktigt skönt!

Igår efter träningen fick jag lov och fråga varför jag inte fått spela än, för mitt knä går nämligen
bättre och bättre..
Jaa men då fick jag svar att det är strul med mina papper... (?) jaha de va ju inte så snällt att ingen berättat detta
någonting står inte rätt till å det är med nått datum åså.
Stog och pratade med coach och kristina länge efter träningen, försökte förstå hela alltihopa på engelska !
Till slut trillade polletten ner..
Aha så 2011 kanske detta är löst ?! kanske... hm vi får se längre fram helt änkelt hur detta slutar ! väldigt tråkigt!
Men skönt å veta att det här berode på föreningens miss .. och inte min !
Vi får helt änkelt se.. ja kommer såklart forsätta träna som vanligt (:

Ha en skön dag  ! /Lisa

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dig som älskar att spela match, haha det är svårt att ta ut pengar rätt, ÄLSKAR DIG.

2010-11-11 @ 06:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0