frustreerande

dagens grej är att när jag åkte in till stan så kom det en jay z låt..
Åh fy vad jag fick rysningar..minnen  från peace and love .. han är ju så jävla kung ..
Kommer aldrig glömma det .. när jag stod längst fram å skrek som en galning!!!!

Sedan dagens frustration.... träningen gick väl sådär... det är något som stör mig.
Spelar inte som jag brukar ... är bara helt jävla stressad så fort vi ska spela match.. under träningen.
Som sagt är det skit frustrerande. :/

imorgon är det lördag. .
Skype med mamma och pappa vi tio.. sen in till stan vid ett .
Ska ta bort mina naglar !! Sen får vi se vad som händer.
Söndag är det match  ..vid ergotellis stadium.. blir att kika på den(:

Har precis pratat med en ja saknar mkt .. elina.. fan va bra att det finns skype alltså :D
känns som man är nära fast man inte är det endå! ; P

tjingeling, nu ska jag lägga mig i sängen å titta på Ondskan :)
//L

Kommentarer
Postat av: Ingeana

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 @ 15:46:40
URL: http://ingeana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0