freedag hela dagen

05-11-2010

Ahaja då vare fredag, väldigt skönt.
skulle få sova ut idag, men det är svårt när man har en rumskamrat på 9 år!
Även fast jag la mig vid klockan 10 så är jag ganska trött.
Dagen har varit lugn, städat diskat å strykt bäbis kläder!
Sen tog jag en sköön powerwalk i solen. Det är så himla skönt och värmen är helt perfekt.
Köpte med mig mjöl och ägg för de skulle bakas när jag kommit hem igen.
Kladdkaka , den blev riktigt jävla bra denna gången !!
Familjen fick främande av en vänn och hennes barn. fuuullt huus.

Oj nu är det redan kålsvart ute.. klockan är ju bara 18.00
Ska om en timme åka iväg och träna lite! ser fram emot att få dunka lite Kiss Fm i bilen.. ;) 
Ska bli skönt å få trötta ut sig riktigt rejält och sen ta en varm dusch .
Och sedan krypa ner under täcket!

Pratat på skype en stund med familjen som är i linköping hos min storebror.
Längtar såå mkt efter dem allihopa!! <3

'

Bjuder på en tacokväll bild också Fasen vad jag har saknat den maträtten !!! NJAAMM!







nu ska ja ivääg efter en skit god tonfisk sallad till middag :)
Puss //L


Kommentarer
Postat av: filippa

hihi du är duktig du lisa!! :)

på tal om tacos så ska jag äta de ikväll, ska börja göra iordning allt snart.. ska tänka på dig när jag äter det och njuta lite extra för dig å hehe ;) när du kmr hem så får de bli en middag :D missyou, puss

2010-11-05 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0