första advent

28/11-2010

hejhallå, Det är söndag och första advent.. tiden går som sagt skit fort.
De är den första advent ever som jag inte är hemma med familjen .
Ringde upp min kära familj efter min goda frukost..
Härligt å prata om allt å inget.. ger mig mera styrka men samtidigt blir saknaden större.
Men vad skulle jag göra om inte skype fanns...
Fick se mitt gammla omgjorda rum.. som just nu är pappas musik rum.
Det vart väldigt fint (:
Saknar synen av tända advents stjärnor som lyser starkt i fönstrerna om kvällen.
Avensjuk blev jag när de berättade att de skulle gå ner på julmarknad.. ¨mysigt värre.

Gårdagen bjöds på lördags handling inne i gazi och sedan god mat och vitt vin.
Mycket mycket musik.. pratade med elina .. å ja bara var.
Skulle gått ut å tittat på film med de andra med glömde av det tihi.
Somnade väldigt väldigt sent.. vetinte varför.. låg å tänkte bara.. gick inte att sluta tänka..
Somnade väl någon gång iaf haha för nu äre ju morgon..
Ja eller klockan är snart ett haha !

Idag blir det att ta det lungt .. lägga mig tidigt skulle jag behöva..
En ny favorit låt ..den är riktigt skön .Kush-DrDre

Ha en mysig söndag mina goda vänner <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0