.

24/11-2010

hejhejhallåå..
Började klockan tolv idag.. hann ner till apoteket på byn och köpte lite allergitabbletter..
Sedan kokade jag lite kaffe.. och tänkte ställa in disken som lotta hade diskat..
Tog två koppar och fan på nått sätt slant jag ( golvet är klinkers ) vilket som alla förstår att de man tappar går lätt sönder ! Jävla helvete.. båda ferrarikopparna från italien grashade...........................
inge roligt alls. Fan de var ju deras favvo koppar ! Nu mår ja skit dåligt över det hela..
Men shit happens sa lotta.. life goes on ! joo javet men endå.. fan sorry alltså !!

Jobbar till klockan sex idag. Så efter lunchen ska ja gå ut med lillan å leka läänge tänkte jag idag..
Sedan är det träning.. vi klockan åtta som vanligt !
Jag hoppas inte oturen slår in igen..


här är den fina koppen......................................................

bilderfrånigår!





//
L










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0