chokladbananmedkokos



15/11 -2010

hej, ska börja med att säga lycka till Elina på ditt Englands äventyr!
Jag hoppas vi höres lite .. annars så ses vi ju till jul , som ja ser fram emot !!

Måndag .. seg å trött uppstigning vid tio..
Käkade en mumsig frukost och började jobba..
Ulf var ledig idag så de va mest städning för mig..
Åsen sov lillan middag, Lotta hade otur idag och fick punka. /:
Men det löste sig till slut ;)
Tog en promenad vid fyra, gick ner till en taverna och köpte en kaffe!
Lyssnade på havets vågor mys...
Sedan kom vi hem och ja testade att göra en grej med bananer.. som jag hittade i en tidning.
Det var lite knepigare än vad jag tänkt mig ( hade ju inga glass pinnar )
Frysbananer i tre timmar typ.. Smällt choklad och doppa sedan bananerna i chokladen .
Ha på kokos .. men det hade vi inte haha så det fick bli färg glatt strössel.. å krossade mandlar.
Kladdigt värre blev det, men nu ligger efterätten i frysen ... ska bli som en glass intäckt i choklad.
Beskrev tidningen !  Vi får se hur resultatet blir efter maten...
Senare vid klockan åtta blir det träning.. sedan en vaaaaaaaaaaaaaarm dusch , åsen sängen.
Tidig dag imorgon !!

Ha en trevlig kväll ! Xoxo / L

Kommentarer
Postat av: martina

MEN LISA, vad är detta för hemsk bild!?? hahaha

2010-11-15 @ 19:30:24
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0