Cheers to the freaking weekend.. i drink to that !

23/11 2010

Dagarna rullar på härborta i soooolen ;)

Idag vaknade vi av Louise.. som ropade upprepande , Liisaa .. Liisaa .. Liiiiiisaaa..
Haha , så sött.. La lillan runt halv elva.. och så började jag stryka lite skjortor å sådant.
Sedan var det lite små plock och svabbning av alla golven.
Så härligt när det är rent å fint här.. tkr de är så dryygt å gå runt bland smulor å skit haha.
Rihannas nya album har rullat i högtalarna till datorn hela morgonen.. gillaren skarpt. Loud heter albumet.
Nu har vi precis ätit lite lunch.. jag kan värkligen inte tröttna på en egengjord sallad med tomater, fetaost, gurka, sallad och olivolja över det.. det är så himmla gott.. Tomaterna är så jäkla goda härborta. Lika så fetaosten som ja inte tror är i samma kvalite hemma.. mumma säger ja bara :)

Pratade en snabbis med elina över skype också, haha inte likt henne å gå upp klockan sju.
Haha man man måste lära sig det också.. haha gooing..
vi hööres lite senare ikväll tjejeen!!

Efter lunchen så ska jag gå ut på prommenad med louise i detta blåsväder..
Solen skiner iaf , å det är varmt.. ska inte klaga !
Senare blir det träning vid kl: 8 som vanligt!

Nu ska jag  ta tag i disken.. hörs gott folk !!

Rihanna - Cheers (drink to that)

Grekland för tre år sen !  jag elina mimmi ..



Kommentarer
Postat av: Mimmi

åååh härligt, skulle inte säga nej till att sitta där nu precis! jag läser allt din blogg lisa, hoppas du har de kanon bra :)

2010-11-24 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0