blixtar och dunder

13 /11 -2010

hejsan det är mycket riktigt lördag idag!
Skönt skönt skönt.. gick upp gjorde mig lite frukost.. drack en kopp te..
sedan åkte jag in till staden där jag gick runt å titta och shoppa.. i regnet.
Mysigt , inte så mycket folk heller på stan som det brukar vara på lördagkvällar i en stor stad!
Finns mycket fina kavajer på Zara som jag gillar.. ouuh men, det blev ingen idag.. väntar lite till med det köpet.
Gick in på den nya skoaffären som ja tänkte köpa ett par fina stövlar på sist..
Men hittade mig ett par andra som ja gillar skarpt.. ett eleganta bruna stövlar ! ( gummistövlar)
Dom åkte på derekt .. för ett par converse kanske borde vara
 det sista man sätter på sig en sådan här regnig dag haha!
Knallade vidare och fick med mig hem två par läggings behövdes.
mot slutet på dagen gick ja in på en affär som jag aldrig varit in på.. där jag fann mig en tjusig jacka som matchade skit bra till mina nya stövlar.. oljerock stilen..
Plöttsligt vart jag lite häst tjej haha ! Men ja gillarT !!! ;)
Lite surt vare att de affärer som ja skulle besöka var stängda.. som underklädes butikerna.
Så köpte mig en gooooooding kaffe från starbucks( ny takeawaymugg jultema )mys..  och sen mot agia igen :)

Nu snart är det mat , hungrig!
Sen blir det FILM TIME !! som igår hehe.. såg
The Backup Plan - som Jennifer Lopez är med i.
Sedan Mr Deeds . helt okej..

(för att hoppa från ämnet haha JAG KAN GÖRA EN LITEN KNUT AV HÅRET igen haha yes )
Ett bra täcken på att håret de vääääxer !!

Jahapp i morgon äre söndag, då ska ja skypa med familjen och med carolin !!
Sedan ska ja faktiskt ut på en spring runda och köra styrka.
Jag börjar bli lite sugen på att skriva in mig på ett gym länge sen ja gymma nu :)

sist men inte minst ha så jäkla kul alla som ska på etage ikväll ..
så jävla sur för att jag missar när tjejerna spelar !! :/


PETTER - stockholm i mitt hjärta

xoxo /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0